close
تبلیغات در اینترنت
هفت نکته برای دست یابی به پشت بازوهای حجیم با جی کاتلر
loading...

تصویر ثابت

تصویر ثابت

وبلاگ بدنسازی شهرستان دولت اباد

جی- کاتلر دارای یک جفت از بهترین پشت-بازوهای حال-حاضر در بین حرفه-ای-هاس. او علم و آگاهی را از مهمترین عوامل در افزایش کارائی تمرینات و دستیابی به چنین حجم عضلانی می-داند. جی- کاتلر دارای یک جفت از بهترین پشت-بازوهای حال-حاضر در بین حرفه-ای-هاس. او علم و آگاهی را از مهمترین عوامل در…

آخرین ارسال های انجمن

هفت نکته برای دست یابی به پشت بازوهای حجیم با جی کاتلر

مصطفی بازدید : 6047 18 / 01 / 1391 زمان : 16:42 نظرات ()
جی- کاتلر دارای یک جفت از بهترین پشت-بازوهای حال-حاضر در بین حرفه-ای-هاس. او علم و آگاهی را از مهمترین عوامل در افزایش کارائی تمرینات و دستیابی به چنین حجم عضلانی می-داند.
http://www.samenblog.com/uploads/c/cutler/12017.jpg
هفت نکته برای دست یابی به پشت بازوهای حجیم با جی کاتلر

جی- کاتلر دارای یک جفت از بهترین پشت-بازوهای حال-حاضر در بین حرفه-ای-هاس. او علم و آگاهی را از مهمترین عوامل در افزایش کارائی تمرینات و دستیابی به چنین حجم عضلانی می-داند. در ادامه توصیه-های کاتلر در مورد تمرین عضلات سه-سر را خواهید دید.
● نکته ۱
من دارای بهترین ژنتیک در عضلات سه-سر نیستم، ولی یاد گرفته-ام که چگونه متناسب با ساختار بدنی-ام کار کنم. باید حرکات را با آگاهی کامل و ذهن باز انتخاب کنید. بر خلاف تصور بسیاری از افراد من خیلی زود فهمیدم که حرکت پشت-بازو با هالتر خوابیده تنها حرکت برای حجیم ساختن پشت-بازو نیست. حرکاتی که با کابل اجراء می-شوند می-توانند برای بهبود شکل و حجم این عضلات بسیار مفید باشند. تنها مسئله در استفاده از آنها پیدا کردن بهترین حالت قرارگیری بدون و تمرکز کامل بر عضله در حین انجام این حرکات است.
● نکته ۲
در حرکت پشت-بازو با سیم-کش جفت دست، دوست دارم عملکرد آرنج-ها را مانند یک لولای ساده حفظ کنم و فشار اضافی بر آنها اعمال نکنم اگر این حرکت را با طناب در ابتدای برنامه اجراء کنید باعث گرم شدن کامل مفصل آرنج و آمادگی آن برای حرکات بعدی خواهید شد و این برای آرنج-هائی که در اثر سال-ها تمرین بدنسازی بسیار حساس شده-اند مفید است.
● نکته ۳
از نظر من حرکت دیپ (پارالل) بهترین حرکت برای افزایش حجم عضلات سه-سر است. من استفاده از آن را برای عضلات سینه دوست ندارم، البته این یک نظر شخصی است. همیشه بیشترین فشار از اجراء آن-را در پشت-بازویم حس می-کنم. توسعه عضلانی ژیمناست-های المپیکی که در وسیله پارالل تخصص دارند اثباتی است بر میزان تأثیر حرکت دیپ در افزایش حجم پشت-بازوها.
● نکته ۴
فکر می-کنم در طول سال-های اخیر حرکت پشت-بازو سیمکش تکدست حقیقتاً باعث افزایش جزئیات و بهبود شکل پشت-بازوهایم شده. این حرکت را به-صورت دست برعکس اجراء می-کنم (کف دست روبه-بالا)، در حالی-که کف دست نزدیک دلتوئید مخالفم است حرکت را آغاز می-کنم. سپس دسته را به-صورت ضربدری به سمت پائین و کنار رانم پائین می-آورم. تأثیر این حرکت چیزی بین حرکت سیمکش و کیک بک می-باشد. حرکات تکدست همواره گزینه-های مناسبی برای عضلات جلوباز و پشت-بازو هستند چون امکان تمرکز کامل بر انقباض را در حین اجراء افزایش می-دهند.
● نکته ۵
حرکت کشش پشت-بازو با دمبل تکدست برای تحت-فشار قرار دادن سربلند پشت بازو بسیار مناسب است و باعث پمپ بالای خون در این بخش می-شود. نحوه قرارگیری استخوان بازو در این حرکت باعث می-شود تنها عضله سه-سر در جابجا کردن وزنه دخالت کند و برخلاف حرکاتی مانند دیپ عضلات دیگر نقشی در اجراء ندارند.
● نکته ۶
در حرکاتی-که با وزنه آزاد اجراء می-شوند کمی قبل از قفل شدن آرنج-ها حرکت را متوقف می-کنم چون هنگام استفاده از دمبل یا هالتر در صورت قفل شدن آرنج فشار زیادی بر پشت-بازوها نخواهد بود و بخش زیادی از آن به مفصل آرنج منتقل می-شود. در حرکاتی که با دمبل یا هالتر اجراء می-کنید وقتی وزنه در حال پائین آمدن است فشار زیادی بر عضلات سه-سر وارد می-شود. ولی وقتی وزنه را در بخش بالای حرکت نگه-می-داری? مقدار فشار بر عضله کاهش می-یابد. در بدنسازی مهمترین چیز اعمال حداکثر فشار بر عضلات.

هفت نکته برای دست یابی به پشت بازوهای حجیم با جی کاتلر

● نکته ۷
مهمترین مسئله در تمرین پشت-بازو این است که بر وزنه-های سنگین تمرکز نکنید. به-یاد داشته باشید آرنج مفصل ظریفی است و به-سرعت دچار آسیب-دیدگی می-شود. پس حین اجراء حرکات به-جای اینکه تمام توجه-تان متوجه افزایش وزنه باشد بر عضلات پشت بازو متمرکز شوید. من افراد زیادی را می-شناسم که تنها به افزایش وزنه-های تمرین اهمیت می-دهند. ولی اساساً بدنسازی این نیست. چیزی-که مهم است مقدار فشار و کیفیت انقباضی است که بر عضلات
اعمال می-کنید.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی
تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
درباره ما
Profile Pic
سلام.به وبلاگ اریا خوش امدید امیدوارم که ازمطالب سایت استفاذه بهینه ببرید. سوال یا مشکل را درقسمت نظرات سایت مطرح کنید
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظرشمادرموردقالب جدیدوبلاگ





    ویدئوهای برتر



    آمار سایت
  • کل مطالب : 223
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 808
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 157
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 187
  • بازدید ماه : 3,148
  • بازدید سال : 17,424
  • بازدید کلی : 837,710
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد