درمان بیماری ها با دارو گیاهی و طب سنتی حکیم محمد صدیقی
با بیش از 50سال تجربه شماره تلفن مشاوره
09120580638 -021655114469-09155077358-
برای بدنسازی میتوانید از روغن خراطین استفاده کنید ک در
صفحه اصلی مطلب اصلی کلیک کنید
گذاشته شده و مشاوره طریقه خرید و استفاده برای اقایان الت تناسلی
وبرای خانم ها لب گونه سینه و باسن

فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد صورت

زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 12:07 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 438
نویسنده پیام
bakhshif639 آفلاین


ارسال‌ها : 42
عضویت: 8 /11 /1397


فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد صورت
فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد صورت: استفاده از روشهایی از قبیل بند انداختن ، وکس و یا کندن موها با موچین در طوللیزر موهای زائد ممنوع است چون این روش‌ها در مراحل رشد موها تاثیر داشته و روند درمان را را مختل می‌کند ومیتواند نتیجه را تحت الشعاع قراردهد. در طول دوره درمان و بین جلسات تنها روشی که برای این منظور توصیه میشود ، استفاده از تیغ میباشد. نکات قبل از لیزر موهای زائد
از آنجایی که فقط بخشی از موها در زمان درمان در مرحله رشد فعال قرار دارند، چند جلسه درمانی و در فواصل 4 تا 6 هفته‌ای باید انجام شود تا در نهایت همه موها ازبین بروند.
تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد
اگرچه از بین بردن موهای زائد با روش لیزر درمانی بسیار نتیجه بخش است، اما موهای زائد پس از فقط یک جلسه درمان از بین نمیروند . هر تار مو دارای سه مرحله رشد میباشد ولی تنها در فاز رشد فعال است که تراکم ملانین در آن به اندازه ای است ، که انرژی نورانی را در حد تخریب جذب می کند.
معمولا موها در فازهای رشد متفاوتی هستند ولی همیشه مقداری از موها در فاز خواب (نهفته) می باشند، در این حالت موها فاقد ملانین یا رنگدانه می باشند. زمانی که این موهای وارد فاز رشد شود، دارای رنگدانه یا ملانین می شوند. از آنجا که لیزر مو ، فقط موهای رنگدانه دار (در فاز رشد) را تحت تاثیر قرار می دهد ، در هر جلسه از درمان فقط یک سوم از موها که در این فاز قرار دارند ، ازبین میروند.
بنابراین جلسات درمانی باید هر چند وقت یکبار تکرار شود تا به مرور تمام موها را که در زمان های مختلف وارد فاز رشد می شوند را از بین ببرد . به همین دلیل ۴ تا ۶ جلسه برای رفع موهای زائد به فواصل 4 هفته لازم است تا تقریبا همه ی موهای زائد از بین بروند. البته گاهی درمان باید دفعات بیشتری تکرار شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود.
زمان ریزش مو بعد از لیزر موهای زائد
اولین اثر لیزر دو هفته بعد از اولین جلسه لیزر موهای زائد مشخص می شود و قبل از آن هیچ اثری برروی موها قابل مشاهده نیست، ممکن است رشد موها ی لیزر شده ۱ الی ۲ هفته بعد از لیزر درمانی ادامه پیدا کند و سپس بریزد. ممکن است یک هفته بعد از انجام درمان موها همراه با شفت آن از پوست به سمت خارج رانده شوند و این احتمال وجود دارد که فرد به اشتباه تصورکند رشد موها افزایش یافته است . شاید این مسئله در قسمتهایی که موهای ضخیم دارند، بیشتر جلب توجه ‌کند.
بعداز گذشت دو هفته مو های لیزر شده شروع به ریزش کرده و بعداز اینکه دوباره رشد کردند نسبت به قبل سست تر و نازک تر می شوند ، رشد موها نیز کم می شود و هر بار که لیزر موهای زائد تکرار میشود به موازات آن تراکم موها نیز کمتر میشود تا اینکه بالاخره اکثر موههای زائد ( ۸۰ تا ۱۰۰ درصد ) از بین می روند .

چهارشنبه 10 بهمن 1397 - 15:13
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
bakhshif639 آفلاین



ارسال‌ها : 42
عضویت: 8 /11 /1397


پاسخ : 1 RE فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد صورت
نکات قبل از لیزر موهای زائد- باید منطقه مورد لیزر را از قبل شیو کنید
-از عینک محافظ که ارائه می شود استفاده کنید
- از ژلی که برای تسکین درد داده میشود و رسانا است استعمال کنید
- از شما خواسته می شود نظرات خود را راجب هر ناراحتی بیان کنید تا تنظیمات لیزر برای شما راحت و موثر واقع شود.
- تا ۳ روز بعد از لیزر موهای زائد حمام آفتاب (طبیعی یا مصنوعی ) نگیرید
- قبل از رفتن به پیاده روی از یک فیلتر uv(کرم ضد آفتاب حداقل ۳۰) استفاده کنید
- تا ۳ روز اول لیزر مو به سونا و استخر نروید
- جلوگیری از قرارگرفتن در معرض نور آفتاب حداقل یک هفته بعد از انجام لیزر
باید توجه داشت در بعضی بیماران که سابقه عوارض لیزرموهای زائد وجود دارد یا به دلایلی احتمال عوارض در آنها بیشتر است، پزشک قبل از شروع درمان از تست کردن این روش استفاده کرد، بدین صورت که یک نقطه را لیزر می کند و یک هفته بعد این ناحیه توسط پزشک بررسی می شود و چنانچه مشکلی وجود نداشت درمان موهای زاید بدن یا صورت شروع می شود.
فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد صورت
در اغلب حالات قرمزی حاصل از لیزر موهای زائد بیش از چند ساعت پایداری ندارد و استفاده از پماد اکسید زینک یا کرم های ترمیم کننده ی بعد از لیزر برای رفع این مشکل کفایت می کند. محافظت ناحیه ی تحت درمان از اشعه ی خورشید نیز حائز اهمیت است که به همین علت از فرآورده های ضدآفتاب با spf بالا استفاده می گردد.
مزایا و عوارض
قبل از لیزر موهای زائد تصمیم گیری کنید باید مطمئن شوید که به اندازه کافی راجب آن می دانید و از معایب و مزایا آن اطلاع دارید.
مزایای استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد
- FAD این تکنولوژی را برای کاهش دائمی موهای زائد تایید میکند
-نیازی به بستری شدن نیست و بلافاصله می توانید بعد از لیزر موهای زائد حرکت کنید
- در مقایسه با روش های دیگر درد و ناراحتی کمتری دارد
- مناطق بزرگ را را میتوان بسرعت درمان کرد
- احتمال ایجاد زخم و تغییر رنگدانه حداقل است
- لیزر موهای زائد اثر بخشی زیادی دارد
- در این روش پوست درگیر نمی شود
- پروسه ان سریع است ، بسته به منطقه درگیراز بدن از چند دقیقه تا چند ساعت طول میکشد
- متناسب با مناطق حاس بدن قابل تنظیم است
- شما می توانید نتیجه عمل را سریع ببینید
عوارض
- لیزر موهای زائد حداقل به ۴تا۶ جلسه نیاز دارد
- اثر بخشی ان بستگی به رنگ پوست دارداحتمال سوختن پوست غیر قابل اجتناب است
- این روش نسبتا گران است
موارد منع شده برای استفاده از این روش
- دچار بیماری های پوستی هستید
- دیابت دارید
- بیماری پوستی مادرزادی دارید
- دچار بیماری های دستگاه قلب و عروق هستید
- بیماری های عفونی دارید
- حامله هستید
- پوست خیلی تیره دارید یاآفتاب سوختگی تازه در پوست خود دارید
- سن شما زیر ۱۷ سال است
- این روش نباید در افراد مشکوک به سرطان لوزه یا تیروئید استفاده شود
لیزر موهای زائد برای افراد باردار این روش توصیه نمی شود هنوز آثار لیزر بر جنین شناخته نشده است.
نباید تابش مستقیم به چشم ها وجود داشته باشد و بیمار و پزشک هردو باید از عینک مخصوص استفاده کنند.
مزایای درمان با لیزر svn سطح پایین (Low Level Laser TherapyLLLT)
- LLLT یک روش غیرتهاجمی است به این معنی که نیاز به برش جراحی ندارد و همچنین نیازی به دوره ریکاوری طولانی مدت بعد از عمل نیست.
- در لیزر موهای زائد نیازی به استفاده از هیچ دارویی نیست.مطالعات تا کنون نشان داده اند که LLLT تا زمانی که توسط یک پزشک به درستی انجام شود عوارض جدی ندارد.
برای دریافت اطلاعات بیتر به سایت دکتر زرگنج فرد به آدرس زیر مراجعه کنید:
https://drzarganjfard.com/

شنبه 25 اسفند 1397 - 11:33
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
bakhshif639 آفلاین



ارسال‌ها : 42
عضویت: 8 /11 /1397


پاسخ : 2 RE فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد صورت
لیزر موهای زائد به عنوان یک روش سریع،محبوب و دائمی برای از بین بردن موهای زائد بدن است و برای کسانی مناسب است که دیگر تمایل به انجام اپیلاسیون ندارند. در این روش فولیکول های مو توسط اشعه لیزر نابود می شوند. لیزر برای درمان مناطق وسیعی از پوست مناسب است و ترجیحا در پوست های روشن با موهای تیره مؤثرتر است. بعد از انجام لیزر محل مورد نظر دردناک و قرمز می شود بنابراین در این مرحله پوست نیاز به مراقبت دارد. در ادامه مراقبت های بعد از لیزر ذکر می شود.

1- کمپرس یخ
حتماً بلافاصله پس از درمان، از کرم یا یخ یا هر چیزی که منطقه لیزر شده را سرد و بی‌حس می‌کند، استفاده کنید تا ناراحتی آن را به حداقل برسانید. پزشک قطعاً این کار را به شما یادآوری خواهد کرد.


2-اسکراب پوست پس از لیزر
یک هفته پس از درمان، پوست خود را اسکراب کنید. این امر نه تنها باعث می‌شود که ریزش موهای زائد سریع‌تر گردد، بلکه موجب نرم و صاف نگه داشتن پوست شما می‌شود. با این حال، اگر پوست لیزر شده دارای سوزش و خارش است، از اسکراب پوست خودداری کنید.
3-اسکراپ پوست چیست و نحوه صحیح انجام آن چگونه است؟
اسکراب به معنای ساییدن و برداشتن لایه‌های سطحی پوست است. اسکراب با توجه به نوع پوست، معمولا هفته‌ای یک یا دو مرتبه انجام می‌شود.
اسکراب پوست، سلول‌های مرده را از سطح پوست پاک می کند و آلودگی‌ها را از منافذ پوست خارج کرده و پوست را نرم و لطیف می‌کند. با اسکراب و زدودن آلودگی‌ها از سطح پوست، کرم چین و چروک، کرم صورت یا محلول ضد آکنه شما موثرتر از قبل عمل خواهد کرد، زیرا اجازه نفوذ به زیر سلول‌های پوستی داده می شود و سلول‌های مرده مانع رسیدن و جذب مواد مغذی به پوست نخواهند بود.
4-تورم پس از لیزر
پس از درمان، مقداری قرمزی و تورم در ناحیه لیزر شده خواهید داشت. عوارض لیزر موهای زائد اغلب مانند یک آفتاب سوختگی خفیف به نظر می‌رسد. استفاده از کمپرس سرد می‌تواند به کاهش ناراحتی کمک کند.
5- استفاده از کرم مرطوب کننده
کرم ضدآفتابی متناسب با پوست خود و با حداقل SPF30 انتخاب کنید. حتما بعد از جلسات لیزردرمانی [نکات بعد از لیزر موهای زائد] بخش‎هایی از بدن را که در معرض نور آفتاب قرار دارند را به کرم ضدآفتاب آغشته کنید چون پوست شما بعد از لیزر بسیار حساس است و اشعه ماورا بنفش خورشید را جذب می‌کند و دچار سوختگی می‌شود.
۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از درمان لیزر از اسپری، عطر و لوازم آرایشی استفاده نکنید همچنین تا یک هفته بعد از درمان ازگرفتن دوش با آب داغ خداحافظی کنید.
6- از بین نرفتن همه موهای زائد
برخی از موهای زائد ممکن است هرگز به طور کامل از بین نرود. مناطق مقاوم به لیزر ممکن است به انجام روتوش یک یا دو بار در سال نیاز داشته باشد.
7- عدم استفاده از آنتی بیوتیک
اگر شروع به مصرف یک دوره آنتی بیوتیک کرده‌اید، لیزر مو زائد را انجام ندهید. حداقل ۲ هفته بعد از اتمام دوره آنتی‌بیوتیک خود، می‌توانید لیزر درمانی را انجام دهید.
8- لیزر موهای حساس
اگر شما دارای پوست حساس هستید، در مورد لیزر مناسب برای پوست های حساس با پزشک خود مشورت نمایید و یخ را به طور مداوم در منطقه تحت درمان، مالش دهید تا قبل یا بعد از درمان، پوست شما بی‌حس شود.
9- فاصله بین جلسات درمان
مو دارای چرخه طبیعی رشد می‌باشد و ممکن است نیاز باشد که هر ۴ تا ۸ هفته یک بار جهت درمان مراجعه کنید که کلینیک این فاصله زمانی را برای شما تعیین خواهد کرد. با انجام این اقدامات می‌توانید از پوست خود مراقبت کرده و از تحریک و تاثیرات منفی اجتناب کنید. تنها به خاطر داشته باشید که از کرم ضد آفتاب استفاده نمایید و موهای خود را نکنید.
10-به موهای خود دست نزنید
در بین جلسات درمان، بهتر است از لمس کردن موهای خود پرهیز کنید زیرا کارایی روش لیزر موهای زائد مستلزم این است که فولیکول‌ها دست ‌نخورده باشند. این کار به معنی اجتناب از کندن مو یا اپیلاسیون است. بنابراین اگر در این فاصله نیاز به حذف موهای خود را داشتید از تیغ استفاده کنید. تیغ کشیدن بر روی پوست فولیکول‌های مو را دست نخورده باقی می‌گذارد. ممکن است که در بین جلسات درمان نیاز به تیغ کشیدن داشته باشید اما در طول زمان نیاز به آن کمتر می‌شود. همچنین تا زمانی که تمام جلسات درمانی به اتمام نرسیده‌اند از اپیلاسیون، کندن مو، ‌بلیچ یا کرم‌های رفع موهای زائد یا الکترولیز بر روی ناحیه درمان پرهیز کنید و به مدت یک تا سه روز پس از درمان نیز در صورت وجود تاول یا پوسته پوسته شدن بر روی پوست تیغ نکشید.
11-استفاده از کرم از بین برنده جای جوش
اگرچه احتمال آن بسیار نادر است، اما امکان بروز ضایعاتی شبیه به جوش وجود دارد که ممکن است جای آن باقی بماند. در صورت مشاهده عوارض لیزر موهای زائد ، بلافاصله با پزشک خود تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کند. اگر قادر به مراجعه حضوری نیسیتید، می‌توانید عکس آن منطقه را برای پزشک خود ارسال کنید.
در صورت تائید پزشک، صورت خود را با لایه نازکی کرم ازبین برنده جای جوش بپوشانید تا پوست خود را از زخم و اسکار حفظ کنید. این لایه به سرعت خشک خواهد شد و شروع به پوسته‌ریزی خواهد کرد. بنابراین، بلافاصله پس از درمان، به محل کار خود بازنگردید.
اگر برای موهای صورت خود عمل لیزر را انجام می‌هید، از استفاده از هر نسخه / پماد (برای درمان آکنه و غیره) خودداری کنید.
12- ژل آلوئه‌ورا
ممکن است بیماران بلافاصله دچار قرمزی و تورم بر روی ناحیه‌ی درمان شوند، که شبیه به آفتاب‌سوختگی است. گاهی اوقات تاول و پوسته‌هایی نیز ممکن است شکل بگیرند. نیازی به درمان زخم پس از درمان لیزر نمی‌باشد، هر چند مرطوب کننده‌هایی ماند ژل آلوئه‌ورا تسکین دهنده خواهند بود.
13-پرهیز از محصولات پوستی تهاجمی
کرم‌های سفید کننده و آلفا هیدروکسی اسید باید تا زمانی که پوست حالت طبیعی خود را پیدا می‌کند، کنار گذاشته شوند. تمیز و مرطوب کردن پوست بصورت ملایم را می‌توان بلافاصله پس از درمان شروع کرد.
14- درمان درد لیزر
بعد از درمان ممکن است با التهاب و درد کمی مواجه باشید. اگر معمولا برای تسکین دردهای خود از ایپوبروفن استفاده می‌کنید باید به شما بگوییم که در این شرایط اصلا این قرص را مصرف نکنید زیرا بروفن ممکن است باعث التهاب پوست شما شود. بهتر است بعد از درمان از کرم‌های مسکن التهاب مانند بتامتازون استفاده کنید تا التهاب و درد پوست شما آرام بگیرد.

چهارشنبه 30 بهمن 1398 - 14:15
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com