درمان بیماری ها با دارو گیاهی و طب سنتی حکیم محمد صدیقی
با بیش از 50سال تجربه شماره تلفن مشاوره
09120580638 -021655114469-09155077358-
برای بدنسازی میتوانید از روغن خراطین استفاده کنید ک در
صفحه اصلی مطلب اصلی کلیک کنید
گذاشته شده و مشاوره طریقه خرید و استفاده برای اقایان الت تناسلی
وبرای خانم ها لب گونه سینه و باسن

به فرانسه مهاجرت کنیم برای تحصیل

زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 12:25 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 83
نویسنده پیام
saye13777 آفلاین


ارسال‌ها : 9
عضویت: 23 /3 /1401


به فرانسه مهاجرت کنیم برای تحصیل
اقامت و مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیلمهاجرت تحصیلی به فرانسه، یکی از راه های اخذ اقامت این کشور نیز می باشد. فرانسه، کشوری است که از نظر آموزشی، بهترین دانشگاه های جهان را در خود جای داده است. همین امر موجب شده بسیاری از دانشجویان برای تحصیل به این کشور مهاجرت نمایند. مقاطع تحصیلی در فرانسه به سه دسته کلی تقسیم می شود که عبارت است از:
مقطع کارشناسی در فرانسه
متقاضیانی که قصد تحصیل در مقطع کارشناسی را دارند، باید مدرک زبان فرانسوی در سطح b2 را دارا باشند. همچنین قبل از آن باید از دانشگاه های فرانسه پذیرش تحصیلی اخذ کرده باشند. متقاضیان برای اخذ پذیرش باید رزومه تحصیلی خود را به دانشگاه های فرانسه ارسال نمایند. در صورت تایید مدارک، نامه پذیرش به متقاضی ارسال می شود و وی می تواند ویزا تحصیلی خود را اخذ نماید. دانشجویانی که در دانشگاه های بین المللی فرانسه تحصیل می کنند، اجازه 20 ساعت کار در هفته را دارا هستند.
مقطع کارشناسی ارشد در فرانسه
برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد نیز متقاضیان باید نامه پذیرش تحصیلی دارا باشند. لازم به ذکر است که برای تحصیل در این مقطع متقاضیان باید دارای مدرک کارشناسی باشند. متقاضیان پس از اخذ ویزا تحصیلی می توانند به فرانسه مهاجرت کنند. دانشجویان در این مقطع تحصیلی می توانند زبان تحصیل خود را انتخاب نمایند. همچنین اجازه 20 ساعت کار در هفته را نیز دارا هستند.
مقطع دکترا در فرانسه
متقاضیانی که قصد تحصیل در مقطع دکترا را دارند، باید از استاد راهنما یا سوپروایزر، تاییدیه دریافت کنند. متقاضیان برای اخذ تاییدیه از استاد راهنما باید رزومه تحصیلی قوی داشته باشند. لازم به ذکر است که بگوییم، متقاضیان حین تحصیل در مقطع دکترا، اجازه دارند به مدت 40 ساعت در هفته کار کنند.
بیشتر بدانید- تحصیل پزشکی در آلمان
متقاضیانی که از دانشگاه های فرانسه فارغ التحصیل شده اند، به مدت 12 ماه مهلت دارند، در این کشور مشغول به کار شوند. افرادی که بتوانند کار مناسبی را در این مدت زمان پیدا کنند که حداقل حقوق آن 2300 یورو باشد، می توانند اقامت تحصیلی شان را به اقامت کاری تبدیل نمایند. همچنین پس از گذشت چند سال می توانند اقامت دائم فرانسه را دریافت نمایند.
مهاجرت به فرانسه با موسسه مهاجرتی آوام

دوشنبه 14 شهریور 1401 - 22:08
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com