درمان بیماری ها با دارو گیاهی و طب سنتی حکیم محمد صدیقی
با بیش از 50سال تجربه شماره تلفن مشاوره
09120580638 -021655114469-09155077358-
برای بدنسازی میتوانید از روغن خراطین استفاده کنید ک در
صفحه اصلی مطلب اصلی کلیک کنید
گذاشته شده و مشاوره طریقه خرید و استفاده برای اقایان الت تناسلی
وبرای خانم ها لب گونه سینه و باسن

مهاجرت پزشکان

زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 9:16 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 97
نویسنده پیام
farshid1732153 آفلاین


ارسال‌ها : 4
عضویت: 13 /5 /1401


مهاجرت پزشکان
اقامت پزشکان از طریق دریافت ویزای کاری
(روش های مهاجرت پزشکان) در این روش پزشکان قبل و یا پس از ورود به یک کشور دیگر می بایستی مدارک خود را معادل سازی نمایند و سپس در کشور مد نظر وارد بازار کاری گردند، بدیهی هست که مراحل معادل سازی مدارک پزشکان در کشورهای مختلف و چگونگی بازار کار و صدور اجازه کار در هر کشوری برای پزشکان متفاوت میباشد که در نوشتارهایی جداگانه در مورد ویزای کاری پزشکان در کشورهای اروپایی، آمریکا، کانادا و .... توضیحاتی به صورت مفصل ارائه شده است.

مهاجرت به المان تحصیلی
هزینه مهاجرت به آلمان
اقامت پزشکان از طریق دریافت تخصص
در این روش اقامتی، پزشکان جهت تحصیل در دوره های تخصصی به یک کشوری ورود پیدا میکنند. و دوره های رزیدنتی را در آن کشور طی میکنند. و پس از طی دوره های تخصصی به طور معمول وارد بازار کار آن کشور شده و اقامت کشور مزبور را دریافت می نمایند. توجه به این نکته لازم میباشد که چگونگی دریافت پذیرش تخصص در کشورهای مختلف متفاوت میباشد


پنجشنبه 13 مرداد 1401 - 17:55
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
farshid1732153 آفلاین



ارسال‌ها : 4
عضویت: 13 /5 /1401


پاسخ : 1 RE مهاجرت
مهاجرت چیست؟
مهاجرت معمولاً به جابه جایی طولانی مدت اطلاق می شود و شامل گردشگران و بازدیدکنندگان موقتی و کوتاه مدت نمی شود؛ لیکن مهاجرت کوتاه و فصلی نیروی کار به عنوان زیرمجموعه مهاجرت به حساب می آید.
مردم معمولاً برای ساخت آینده ای بهتر و فرار از مشکلات موجود در کشور خود تصمیم به مهاجرت می گیرند.
تحقیقات و آمار نشان داده که مهاجرت هم به نفع کشور مبدأ و هم به نفع کشور مقصد مهاجرپذیر می تواند باشد زیرا کشوری که کمبود نیروی کار دارد، نیروی کار خود را از کشورهایی که نیروی کار مازاد دارد، تأمین می کند که در این جا هر دو کشور از این اقدام، منفعت کسب می کنند.
لذا این تصور که مهاجران اغلب مصرف کننده هستند و یا به زیان کشور مقصد می باشند تصوری غلط است. طبق آمار، مهاجران درآمد زایی بالایی نیز برای کشور مقصد تاکنون داشته اند.
به عنوان مثال کشور بزرگ و ثروتمندی همچون امریکا که مهاجرپذیرترین کشور دنیاست ، درصد زیادی از اقتصادش وابسته به مهاجرت افراد از کشورهای دیگر به ایالات متحده است. زیرا نه تنها آمریکا از این مهاجران درآمد کسب می کند، بلکه افراد از سراسر دنیا امکان سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال زایی در امریکا را دارند و از این طریق به اقتصاد امریکا کمک می کنند.
مهاجرت اقدامی بین المللی از سوی مردم یک کشور به کشور مقصد که در آن بومی محسوب نمی شوند و شهروند آن جا نیستند، می باشد. هدف از مهاجرت، سکونت و اقامت در کشور مقصد به ویژه اقامت دائم و اخذ شهروندی آن کشور و همچنین اشتغال به کار به عنوان کارگر مهاجر یا به طور موقت به عنوان کارگر خارجی است.

پنجشنبه 13 مرداد 1401 - 18:02
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com