درمان بیماری ها با دارو گیاهی و طب سنتی حکیم محمد صدیقی
با بیش از 50سال تجربه شماره تلفن مشاوره
09120580638 -021655114469-09155077358-
برای بدنسازی میتوانید از روغن خراطین استفاده کنید ک در
صفحه اصلی مطلب اصلی کلیک کنید
گذاشته شده و مشاوره طریقه خرید و استفاده برای اقایان الت تناسلی
وبرای خانم ها لب گونه سینه و باسن

​تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم

زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 12:07 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 472
نویسنده پیام
rabin آفلاین


ارسال‌ها : 12
عضویت: 9 /11 /1397


​تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم
تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم
امروزه بسیاری از افراد خواهان ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر در سطح جهانی هستند. دانشگاه های کشور کانادا از جمله دانشگاههایی است که به دلیل اعتبار جهانی و رفاه اجتماعی بیشترین متقاضی مهاجرت را دارد. کشور کانادا در شمال قاره آمریکا قرار دارد و بعد از روسیه بزرگترین کشور جهان است و در مقایسه با دیگر کشورها جمعیت کمی دارد و از جمله مهاجرپذیرترین کشورهااست. به دلیل سطح علمی وآموزشی عالی دراین دانشگاه ها، هر ساله دانشجویان زیادی از سراسر جهان متقاضی اخذ ویزای تحصیل در کانادا می باشند.
اگر شما هم خواهان مهاجرت تحصیلی به کانادا هستید همکاران و وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی رابین (لاوند) از معتبرترین موسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور با همکاری وکیل مهاجرت به کانادا واقع در تهران و مشهد راهنمای شما عزیزان می باشند. از نظر سازمان ملل،کشور کانادا یکی از بهترین کشورها برای اخذ بورسیه تحصیلی ، تحصیل و حتی زندگی می باشد. دانشگاه های کانادا از سطح علمی بسیار بالایی برخوردارند و اغلب دانشگاه ها از یک هیئت علمی با برترین رتبه های علمی و تجربی جهت راهنمایی بهتر دانشجویان در راستای تحصیلی بهتر در سطح جهانی استفاده میکنند.
دانشگاه ویکتوریا کانادا
عزیزانی که موفق به کسب بورسیه تحصیلی در کشور کانادا می شوند میتوانند از شرایط تحصیل رایگان در کانادا و در این دانشگاه ها استفاده کنند، از شهرهای مهم کانادا میتوان به تورنتو، ونکور، مونتریال، کلگدی، ادمونتون، کبک و لوتاوا اشاره کرد. راه های مهاجرت به کانادا از طریق اخذ ویزای کار در کانادا ، سرمایه گذاری و تحصیل در کانادا می باشد، بنابراین اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری ، کار و تحصیل صورت می پذیرد.
شرایط اعزام دانشجو و تحصیل در کانادا
تحصیل در کانادا تا مقطع دیپلم به صورت اجباری می باشد که دانش آموزان بعداز گذراندن این 12 سال تحصیلی موفق به اخذ مدرک دیپلم می شوند و می توانند وارد دانشگاه شوند بنابراین فرد برای ادامه تحصیل می بایست شرایط اخذ پذیرش در این دانشگاه ها را داشته باشد. در کالج ها رشته های کاربردی و فنی و حرفه ای تدریس میشود و زبان تحصیل آنان انگلیسی نیز می باشد در واقع تحصیل در کانادا در این مقطع به زبان انگلیسی میباشد و در پایان به دانشجویان مدرک فارغ التحصیلی کالج داده میشود. در این دانشگاه ها مقاطع کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکترا گذرانده میشود و مدرک علمی دانشگاه به دانشجویان اعطا می شود.
هزینه تحصیل در کانادا در مقطع فوق لیسانس
ویزای دانشجویی و تحصیلی کانادا
به دلیل به روز شدن شرایط اخذ ویزای تحصیلی ، باید به دنبال مشاوره به روز باشید. مشاورین موسسه رابین در دفاتر تهران، مشهد پاسخگوی سوالات شما هستند.
برای تحصیل در کانادا، باید برای اخذ ویزای تحصیلی اقدام کنید که به عنوان یک ویزای دانشجویی کانادایی برای مدت اقامت شما عمل می کند. اگر دوره یا برنامه تحصیلی شما شش ماه یا کمتر به طول بینجامد نیاز به ویزا ندارید.با این وجود بهتر است پیش از ورود به کانادا به هر دلیلی درخواست ویزا کنید – در غیر این صورت اگر تصمیم بگیرید که تحصیلات خود را در برنامه تحصیلی دیگری ادامه دهید، باید کانادا را برای درخواست ویزای تحصیلی ترک کنید و از طریق دفاتر اخذ ویزا اقدام کنید.
زمانی که ویزای تحصیل خود را دریافت کردید، می توانید در صورت تصمیم به ادامه تحصیل ویزای خود را در داخل کانادا تمدید کنید. ویزای تحصیل به دانشجویان تمام وقت که در یک دانشگاه ثبت نام کرده اند، این امکان را می دهد که به صورت پاره وقت در محوطه دانشگاه کار کنند. همچنین می توانند در خارج از محوطه دانشگاه عنوان همکار یا کارآموز مشغول به کار شوند و یا در کانادا اقامت دائم بگیرند و یا پس از فارغ التحصیلی در آنجا کار کنند.
مدارک کلی اخذ ویزای تحصیلی کانادا
ویزای توریستی کانادا
گذرنامه
عکس در اندازه عکس گذرنامه
نامه پذیرش بدون قید و شرط
رسید شهریه
نامه کمک هزینه تحصیلی (در صورت وجود)
هر مکاتبه مربوط به دانشگاه
مدارک مالی
مدارک علمی
نمرات آزمون
گواهی سابقه کار (درصورت وجود)
گزارش پزشکی (اگر قبلا انجام شده).
اگر شما هم خواهان اخذ ویزای تحصیلی کشور کانادا هستید و شرایط مهاجرت کانادا رادارید میتوانید با تحویل مدارک خود که شامل مدرک زبان، کپی و اصل مدارک تحصیلی، 2 قطعه عکس پاسپورتی، اصل و کپی پاسپورت، کپی و اصل شناسنامه، مدارک اثبات پشتوانه مالی و در صورت اشتغال به کار مدارک مربوط به سوابق کاری و نامه اشتغال به کارمیباشد به وکلای مجرب ما در موسسه رابین(لاوند) در کمترین زمان و به صورت تضمینی ویزای تحصیلی کشور کانادا را دریافت نمایید.
کالج سنکا (Seneca) در سال 1967 در شهر تورنتو کشور کانادا آغاز بکار کرد. از زمان تاسیس آن تاکنون هزاران نفر دانشجو از Seneca فارغ التحصیل شده اند که توانسته اند صاحبان مشاغلی همچون سناتورها، خلبانان، طراحان مد، افسران پلیس، کارآفرینان و مدیران موفق باشند. کالج سنکا یکی از فعالترین کالج های کانادا است و در زمینه آموزش های پس از دبیرستان پیشرو می باشد.
سنکا نسبت به سایر کالج های کانادا، بیشترین گزینه مورد انتخاب متقاضیان تحصیل در کانادا است.
رشته های کالج Seneca بصورت تمام وقت و نیمه وقت می باشند که رشته های تمام وقت شامل 146 رشته و رشته های نیمه وقت حدود 135 رشته می باشند.

دوشنبه 22 بهمن 1397 - 01:30
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
rabin آفلاین



ارسال‌ها : 12
عضویت: 9 /11 /1397


پاسخ : 1 RE ​تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم
کالج سنکا (Seneca) در سال 1967 در شهر تورنتو کشور کانادا آغاز بکار کرد. از زمان تاسیس آن تاکنون هزاران نفر دانشجو از Seneca فارغ التحصیل شده اند که توانسته اند صاحبان مشاغلی همچون سناتورها، خلبانان، طراحان مد، افسران پلیس، کارآفرینان و مدیران موفق باشند. کالج سنکا یکی از فعالترین کالج های کانادا است و در زمینه آموزش های پس از دبیرستان پیشرو می باشد.
کالج سنکا تورنتو
سنکا نسبت به سایر کالج های کانادا، بیشترین گزینه مورد انتخاب متقاضیان تحصیل در کانادا است.
رشته های کالج Seneca بصورت تمام وقت و نیمه وقت می باشند که رشته های تمام وقت شامل 146 رشته و رشته های نیمه وقت حدود 135 رشته می باشند.
تحصیل در دانشگاه های کانادا
دوره های تحصیلی دیپلما، کارشناسی و سرتیفیکیت پس از فارغ التحصیلی در کالج سنکا اعطا می گردد.
تعداد دانشجویان تمام وقت 20855 نفر می باشد. (پاییز 2011)
تعداد کارمندان تمام وقت و نیمه وقت حدود 4400 نفر می باشد. (2011)
سنکا عضو انجمن کالج های انتاریو، دیوان آموزش های بین المللی و اتاق های بازرگانی کانادا است.
کالج Seneca چندین دهه است که در آموزش بین المللی فعالیت دارد و سالانه بیش از 3500 نفر دانشجوی بین المللی از 133 کشور پذیرش می کند.
بیشتر دانشجویان بین المللی از کشورهای چین، هند، کره جنوبی و پس از آن روسیه، عربستان و پاکستان آمده اند.دانشجویان سنکا بطور میانگین 9 میلیون دلار در سال کمک های مالی دریافت می کنند.اگر قصد اخذ پذیرش از این دانشگاه یا قصد اخذ و پذیرش از دانشگاه‌های کانادا را دارید می توانید با مشاورین موسسه بین المللی رابین تماس بگیرید تا در این خصوص شما را یاری کنند. همچنین در خصوص اقدام برای بورسیه تحصیلی کشور کانادا مشاورین رابین(لاوند) در کنار شما خواهند بود .جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص پذیرش از دانشگاه های کانادا می توانید با دفاتر رابین در ایران تماس حاصل نمایید.
دانشگاه ویکتوریا در شهر ویکتوریا و استان بریتیش کلمبیا در کانادا واقع شده. این دانشگاه هر ساله بیش از 20.000 دانشجو در 160 رشته در مقاطع مختلف پذیرش می گیرد. دانشگاه ویکتوریا در رده 130 ام دانشگاههای دنیا و ششمین دانشگاه کانادا در سال 2010 قرار داشته است.


حداقل معدل مورد نیاز برای مقطع Phd با توجه به رشته متفاوت است. اما بطور کلی حداقل معدل 15.20 در نظر گرفته شده و در برخی رشته ها معدل 17 در نظر گرفته شده. همچنین شرایط مورد نیاز با توجه به هر رشته متفاوت می باشد.
دانشگاه سایمون فریزر (SFU) دانشگاهی معتبر در کشور کانادا است که به آن لقب «برکلی شمال» داده‌اند، دارای ۳ پردیس دانشگاهی در شهرهای ونکوور، برنابی و سوری است.
« سایمون فریزر » همواره به عنوان یکی از دانشگاه‌های مهم کانادا مطرح بوده و در رتبه‌بندی سالانه کانادا (مک لین)، پنج سال در صدر گروه دانشگاه‌های جامع کانادا بالاتر از دانشگاه واترلو ،دانشگاه کنکوردیا و دانشگاه ویکتوریا قرار داشته است.
طبق آخرین آمار در سال ۲۰۱۵[۵] «اس اف یو» جز ۵ دانشگاه اول کانادا در زمینه مهندسی و علوم کامپیوتر قرار گرفت.

همچنین این دانشگاه در رده ۱۷ ام جهان در بین دانشگاه‌های با قدمت کمتر از ۵۰ سال جهان قرار دارد.در سال ۲۰۰۷، دانشگاه سایمون فریزر در زمینه مهندسی کنترل، مکاترونیک، روباتیک و فناوری میکرو و نانو که «High Tech» نامیده می‌شوند در رده ۲۰ دانشگاه برتر دنیا قرار گرفت.این دانشگاه به افتخار سایمون فریزر (۲۰ مارس سال ۱۷۷۶ – ۱۸ اوت ۱۸۶۲) تاجر پوست و کاوشگر نام‌گذاری شده است.
از جمله عجایب ساخته شده در این دانشگاه، می‌توان به کوچکترین کتاب دنیا اشاره کرد. کتابی به ابعاد ۰/۰۷ در ۰/۱۰ میلیمتر که در دانشکده علوم مهندسی ساخته شد و در کتاب رکوردها نیز ثبت گردید.
درباره ی دانشگاه کانادا وست (UCW)
دانشگاه کانادا وست (University Canada West) یکی از موسسات آموزشی خصوصی و غیرانتفاعی در استان بریتیش کلمبیا کانادا می باشد که در سال 2004 تاسیس شد. این موسسه اولین موسسه ی غیرانتفاعی در بریتیش کلمبیا بود که عنوان دانشگاه را به خود اختصاص داد. دانشگاه کانادا وست در پایین شهر ونکوور واقع است و در حال حاضر دوره های حرفه ای برجسته مرتبط به کسب و کار و مدیریت را ارائه می کند. دوره های این دانشگاه در پردیس پایین شهر ونکوور ارائه می شوند. این دوره ها به صورت آنلاین نیز برگزار می شود و به افرادی که امکان شرکت در کلاس ها را ندارند فرصتی برای اخذ مدارک ارزشمند فراهم می کند.ادامه تحصیل در بیزینس اسکول های کانادا فرصت های بیشماری را در اختیار شما قرار میدهد.

دوشنبه 12 فروردین 1398 - 22:25
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
rabin آفلاین



ارسال‌ها : 12
عضویت: 9 /11 /1397


پاسخ : 2 RE ​تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم
درباره ی کالج CDI ادمونتون
کالج خصوصی CDI (CDI College)، در سال 1970 با عنوان مدرسه* ی کسب و کار تورنتو تاسیس شد. در سال 2002 این کالج نام CDI را به خود گرفت. در حال حاضر این کالج 26 پردیس دانشگاهی در 5 استان بریتیش کلمبیا، آلبرتا، مانیتوبا، انتاریو و کبک کانادا دارد. پردیس*های استان آلبرتا در 2 شهر ادمونتون و کالگری قرار دارد. شهر ادمونتون پایتخت استان آلبرتا و دومین شهر بزرگ آن است. این کالج بیش از 5000 دانشجو، 350 اعضای هیات علمی و 150 کارمند دارد
تحصیل در کانادا
اگر قصد ادامه تحصیل در کانادا را دارید، فرم ارزیابی تحصیلی را تکمیل فرمائید. تحصیل در کالج های کانادا برای متقاضیانی که قصد کارکردن و اخذ اقامت کانادا را دارند گزینه مناسبی خواهد بود.
رنکینگ کالج سی دی آی (ادمونتون)
رنکینگ 194 در کالج*های کانادا
رنکینگ 11236 در دانشگاه ها و کالج های دنیا
دانشکده* ها و دپارتمان*های کالج CDI (ادمونتون)
دانشکده هنر و طراحی
دانشکده کسب و کار
دانشکده دندانپزشکی
دانشکده آموزش خردسالان
دانشکده مراقبت های بهداشتی
دانشکده حقوق
دانشکده تکنولوژی
مدارک تحصیلی مورد نیاز برای اخذ پذیرش از کالج CDI (ادمونتون)
مدرک دیپلم دبیرستان
ریزنمرات دبیرستان
هر رشته مدارک مخصوص به خود را دارد به عنوان مثال رشته* ی پشتیبانی فنی کامپیوتر نیاز به مدرک مهارت کامپیوتری دارد.
رشته* ی دندانپزشکی مصاحبه* ی حضوری دارد.
برای اطلاع از شرایط دقیق هر رشته با مشاوران موسسه ویزاموندیال تماس بگیرید.
کالج سنکا
کالج داوسون
شرایط زبان انگلیسی مورد نیاز برای اخذ پذیرش از کالج CDI (ادمونتون)
آزمون تافل مبتنی بر کاغذ حداقل نمره 550
آزمون تافل مبتنی بر اینترنت حداقل نمره 80 ، با حداقل نمره 20 در نوشتن، خواندن، گوش دادن و صحبت کردن.
آزمون IELTS حداقل 6.0، بدون داشتن نمره زیر 5 در هر بخش
آزمون CAEL حداقل نمره 60
ددلاین اپلای در کالج CDI (ادمونتون)
ددلاین اپلای برای تمامی رشته های این کالج June 15 است.
هزینه ها و شهریه ی دانشجویان بین المللی کالج CDI (ادمونتون)
شهریه ثبت نام در این کالج برای رشته* های مختلف متفاوت است و بین2650 دلار تا 3200 دلار متغیر است.
CDI College
*این کالج به دانشجویانی که امکان پرداخت شهریه به صورت نقد و یکجا را دارند این امکان را میدهد که از چک استفاده کنند و یا هزینه را قسط بندی میکند. با تماس با موسسه ویزاموندیال می توانید از جزئیات دقیق شهریه های کالج CDI مطلع شوید.

بورسیه ها و کمک هزینه های بین المللی کالج CDI (ادمونتون)
به دانشجویانی که از 28 ژانویه تا 28 فوریه 2017 در این کالج ثبت نام کنند به صورت خودکار 1000 دلار تخفیف در شهریه داده میشود.
بورسیه دیگر این کالج این است که یک بن تخفیف 25000 دلاری را بین دانشجویان قرعه کشی میکند.
وضعیت مسکن و خوابگاه های کالج CDI (ادمونتون)
این کالج 5 خوابگاه برای دانشجویان دارد.
تمامی این خوابگاه ها امکانات تخت خواب ، میز، صندلی و آب و برق وگاز و اینترنت ، ماشین لباسشویی و غیره را دارند.
هزینه* ی این خوابگاه ها به طور متوسط برای اتاقهای تک نفره1195 دلار در ماه و برای اتاق*های دو نفره 723 دلار در ماه است.
اگر قصد ادامه تحصیل در کانادا را دارید، فرم ارزیابی تحصیلی را تکمیل فرمائید. تا مشاوران ما(گروه موسسه بین المللی رابین ) با شما تماس بگیرند.

پنجشنبه 05 اردیبهشت 1398 - 19:25
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
saye13777 آفلاین



ارسال‌ها : 9
عضویت: 23 /3 /1401


پاسخ : 3 RE ​تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم
رفتن به آلمان برای تحصیل در رشته های مختلف می تواند همراه با اخذ انواع بورسیه های تحصیلی باشد. مهاجرت تحصیلی به آلمان با اخذ بورسیه های تحصیلی می تواند به شرایط مالی دانشجویان کمک بسیار زیادی کند. از انواع مختلف کمک هزینه های تحصیلی در این کشور می توان به برنامه های بورسیه های Deutschlandstipendium و DAAD اشاره نمود. علاوه بر این دو، بورس های تحصیلی بنیاد هاینریش بل و بورس تحصیلی بنیاد فردریش نائومن برای دانشجویان بین المللی نمونه ای از بورسیه های ارائه شده توسط بنیاد های سیاسی آلمان است.

دوشنبه 23 خرداد 1401 - 01:02
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
saye13777 آفلاین



ارسال‌ها : 9
عضویت: 23 /3 /1401


پاسخ : 4 RE ​تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم
آلمان مقصد ایده آل تحصیل در خارج از کشور برای بیش از 350.000 دانش آموز از سراسر جهان است. عوامل اصلی این شهرت عبارتند از شهرت عالی دانشگاه های آلمان، استاندارد زندگی و اقتصاد، همراه با این واقعیت که بسیاری از دانشجویان قادر به تحصیل به صورت رایگان در این کشور هستند. تکمیل تحصیل در آلمان به دلیل بالا بودن سطح علمی و اعتبار دانشگاه‌های آلمان، ورود به بازار کار جهانی را برای شما راحت‌تر خواهد کرد. پس از اتمام دوره تحصیل شما می‌توانید درخواست اقامت بدهید و به مدت 10 الی 18 ماه در آلمان اقامت داشته و به دنبال شغل در این کشور باشید.
منبع: موسسه مهاجرتی مهرافرین https://mehraffarin.com/

دوشنبه 23 خرداد 1401 - 01:06
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mehranmodiri آفلاین



ارسال‌ها : 1
عضویت: 3 /4 /1402


پاسخ : 6 RE
کانادا یکی از اون کشورهایی هست که اگه هدفت رو بدونی و بدونی که دقیقا میخوای چیکار کنی برای مهاجرت فوق العادس.
یکی از محبوب ترین روش های مهاجرتی هم مهاجرت تحصیلی به کانادا است. چون هم دانشگاه های خوب و ارزونی داره و هم این که بازار کار خیلی خوبه داره برای بعد از فارغ التحصیلی

شنبه 03 تیر 1402 - 17:12
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
hakimomeni آفلاین



ارسال‌ها : 1
عضویت: 11 /4 /1402


پاسخ : 7 RE
خداییش برای ما ایرانی ها هیچ جایی برای تحصیل مثل تحصیل در کانادا نمیشه
نه تحصیل در ترکیه و تحصیل در ایتالیا نه جای دیگه مثل کانادا نیست.
اولین گزینتون برای مهاجرت تحصیلی حتما مهاجرت تحصیلی به کانادا باشه.

یکشنبه 11 تیر 1402 - 16:41
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
haniftaheri آفلاین



ارسال‌ها : 1
عضویت: 19 /4 /1402


پاسخ : 8 RE
تحصیل در کانادا واقعا آرزوی هرکسی میتونه باشه. آب و هوای فوق العاده، دانشگاه های برتر جهان، اقتصاد درست و حسابی و منظره فوق العاده بعلاوه امکانات فوق العاده دولت کانادا برای کسانی که میخوان تحصیل بکنند این کشور رو در زمره بهترین مقصد دانشجویان جهان قرار داده.
مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل رو واقعا به همتون توصیه میکنم.

دوشنبه 19 تیر 1402 - 12:14
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
hatam123 آفلاین



ارسال‌ها : 1
عضویت: 26 /4 /1402


پاسخ : 9 RE تحصیل در کانادا با بهترین شرایط
تحصیل در کانادا به عنوان یکی از بهترین انتخاب هاست.
مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل به عنوان یکی از راحت ترین روش های مهاجرتی به این کشور شناخته میشه و بنظرم برای ایرانی ها که کانادا خیلی خوب بوده.
موسسه مهاجرتی اصطهباناتی هم تو زمینه مهاجرت به کانادا خدمات فوق العاده ای ارائه میده.

دوشنبه 26 تیر 1402 - 17:13
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
kobra11 آفلاین



ارسال‌ها : 1
عضویت: 26 /4 /1402


پاسخ : 10 RE
موسسه رویال مهاجرت از بهترین وکیل مهاجرت به کانادا استفاده میکنه.
یعنی واقعا فرآیند مهاجرت رو ساده کردند.
من وقتی قصد مهاجرت به کانادا داشتم نمیدونستم باید از کجا و چطور باید شروع کنم تا این که با رویال مهاجرت آشنا شدم.
کاری که من کردم مهاجرت از طریق تحصیل در کانادا بود.

دوشنبه 26 تیر 1402 - 17:17
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
setareh12 آفلاین



ارسال‌ها : 3
عضویت: 23 /12 /1402


پاسخ : 11 RE ​تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم
با این که تحصیل در کانادا یا یه سری کشور دیگه میتونه جذاب باشه، اما خوب قبلش سختی های زیادی داره که میشه گفت در نهایت ارزش داره.

چهارشنبه 23 اسفند 1402 - 00:25
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com